onsdag den 22. juni 2011

Det en ommer!

Hva' daelen taenker du nok - endnu et blogindlaeg, og saa tidligt efter ankomst i Danmark. Normalt er oplevelserne jo flere dage gamle foer de ender paa bloggen - what is going on?
Ja det skal jeg fortaelle dig - indtil videre sidder jeg nydeligt i sofaen paa Richard Drive 204 - mit fly blev aflyst...

Saa vi tog afsted igaar efter jeg havde skrevet breve til Scott og Cheryl og gemt smaa noter rundt omkring i huset. Cheryl havde fyldt de resterende kubikcentimeter i min rygsaek med snacks og et lille brev, som jeg foerst maatte laese i flyet. Jeg sagde farvel til hundene, og saa var der ellers afgang! Vi koerte omkring Dairy Queen, saa jeg kunne faa min afskedsblizzard, og derefter omkring et plejehjem i Medina, hvor Scott's soester arbejder, fordi hun havde nogle solbriller til Scott. Vi naaede lufthavnen, Cheryl og jeg gik ind, mens Scott parkerede bilen. Saa fik jeg tjekket begge mine kufferter ind (max vaegt var 50 lbs - min store kuffert var 48,5 lbs). Fordi jeg er under 18 aar, kunne en af mine foraeldre gaa med mig til gaten, saa Cheryl fik et pas. Vi to gik igennem security, mens Scott ventede udenfor. Jeg proevede en tur i den nye scanner, men de fandt vist ikke noget spaendende - det skulle da lige vaere lidt skadelige gasser ;). Vi fandt gaten, tog en taarevaedet afsked, og saa vinkede jeg ellers farvel.

Jeg havde nu 1 1/2 times ventetid inden afgang klokken 19.00 med boarding klokken 18.25, men de begyndte ikke at boarde inden klokken 18.45. De havde 20 minutters forsinkelse. Da vi alle havde faaet os placeret og fittet alle tasker ind i flyet, fik vi at vide over hoejtaleren, at vi ville vente 40 minutter paa flyet til klokken blev 20.00 pga. tordenstorm og tornadoadvarsler i Chicago. Saa jeg fandt en tvstation hvor de spillede "Biler", vi fik et glas vand osv. Omkring 20 minutter senere sagde de saa, at vi alle skulle ud af flyet, og saa klokken 21.00 ville vi faa en opdatering. Saa jeg stillede mig i koe ved flyselskabsskranken ligesom alle andre mennesker. Imens jeg ventede laante jeg deres telefon, ringede til YFU og til Cheryl. YFU sagde jeg skulle ringe, naar jeg havde mere info, og Cheryl sagde jeg skulle ringe til hende, hvis jeg havde brug for en overnatning. Endelig, efter 1 1/2 times venten (klokken 21.00 sagde de, at de ville give en opdatering klokken 22.00), var det min tur, men der var intet at goere. Siden jeg er under 18, kunne jeg ikke faa et hotelvaerelse, og alle internationale afgange er desuden om eftermiddagen. Saa jeg fik rebooket til idag onsdag, og jeg ringede til Cheryl, som sagde de ville komme og hente mig.

Lufthavnen kunne opbevare min baggage, saa klokken 22.00 forlod jeg skranken for at gaa min vaertsfamilie i moede (endnu engang). Jeg ventede udenfor under et halvtag i omkring 20 minutter med udsigt til flotte lynformationer - heldigvis var det lunt, og jeg noed de snacks Cheryl havde pakket (jeg havde ikke spist aftensmad).

De kom, og hurtigt var vi paa vejen igen! Da jeg kom hjem, poppede jeg nogle popcorn, saa lidt fjernsyn, og ventede saa ellers bare paa, at klokken blev midnat, saa jeg kunne ringe og opdatere mine foraeldre, som paa davaerende tidspukt allerede var i Koebenhavn - nu kunne de saa tage hjem uden mig...
Da jeg ringede, troede min mor foerst jeg lavede sjov, men jeg kunne jo ikke rigtig goere andet end at fortaelle hvordan situationen stod til - om hun troede mig eller ej (YFU ville garanteret ogsaa kontakte dem, naar morgenen blev lidt aeldre!). Derefter gik jeg ellers i seng (Scott og Cheryl havde gaaet i seng lang tid forinden) med Ricky og Charlie, som havde hygget sig med popcorn. De laa nu ikke saerlig stille, og jeg kunne heller ikke falde i soevn, saa jeg stod op for en kort stund klokken 4, da Cheryl ogsaa var oppe.

I morges sov jeg laenge (da jeg endelig faldt i soevn), og noed en langsom morgenmad med et afsnit af CSI. Derefter tog jeg et bad, og skulle have brugt lidt tid sammen med Ali, men hun kunne ikke rigtig faa fat paa sin mor, saa hun sagde, at jeg kunne proeve at finde en anden at vaere sammen med. Saa jeg sms'ede Kara, men hun skulle arbejde klokken tre, saa vi kunne ikke se en film, men vi tog paa Smoothie King i stedet, saa hun hentede mig osv. Det var rart nok lige at sige farvel til hende ogsaa.

Da jeg kom hjem, gik jeg en tur med hundene (alle tre denne sidste gang) - moedte Bob paa vejen saa vi fik sagt farvel endnu en gang og jeg fik oensket ham tillykke med foedselsdagen (igaar). Efter gaaturen printede jeg nogle sider ud fra rejseplanen, saa jeg kan tage toget hjem, men i mellemtiden er mit fly til Chicago allerede forsinket, saa jeg ved ikke helt rigtigt hvordan situationen staar til!

Saa lige nu er jeg lidt rastloes, og ved ikke helt hvad jeg goer - maaske proever jeg at finde en anden vej hjem, hvis YFU siger god for det! Indtil da, maa jeg ruste mig med taalmodighed og tage det som det kommer.

Det var dog lidt maerkeligt, at komme tilbage til Richard saa tidligt, naar jeg ellers foelte at jeg nu havde sagt et farvel, som skulle vare i lang tid.

Cheryl koerer mig til lufthavnen (det var i hvert fald planen), for Scott har skitraening. Mon jeg nogensinde kommer hjem? :p

tirsdag den 21. juni 2011

To say goodbye

Saa er det nu - eller i hvert fald lige om hjoernet - at jeg skal sige farvel!

Igaar tog jeg til Camp Paradise, hvor et nyt hold campers ankom. De var voksne, og naesten maerkeligere end boernene - gotta love crazy camp :p
Klokken 14 hentede Ali og hendes mor mig, og saa tog Ali og jeg i biografen og saa Kung Fu Panda 2. Den var rigtig soed. Bagefter var Alis mor saa soed at koere i Kohl's, hvor jeg hurtigt fandt et par Converse, men desvaerre var Ruth bag kasseapparaturet, og hun var saa gammel at hun var vidne til slaget ved Hastings - og saa var hun langsom! Men jeg kom da hjem...

Cheryl var hjemme, da jeg kom hjem, saa jeg inviterede hende ud at spise en sidste gang (Scott havde skitraening). Vi tog paa Dragon Buffet, saa jeg blev loadet op paa sushi. Bagefter tog vi i Bath&Body Works for at kigge lidt, for derefter at slutte af i Buehler's hvor vi koebte vandmelon. Da vi kom hjem, saa jeg de resterende NCIS, som jeg havde optaget, og gik derefter i seng. Jeg havde planlagt at pakke min sidste kuffert (jeg pakkede en soendag aften), men siden jeg om eftermiddagen fandt ud af, at mit fly afgaar klokken 7 i stedet for 3.46, ville jeg bare goere det dagen efter!

I dag stod jeg op omkring klokken 8, spiste morgenmad, lagde ting frem til kufferten, og tog et bad. Derefter ryddede jeg ud i min skuffe i badevaerelset, og pakkede mine ting i kufferten. Omkring klokken 1 kom Ali forbi, og hun hjalp mig med at putte de sidste sider i min scrapbook. Vi gik en lille tur, og sagde derefter farvel. Nu skal jeg ellers have pakket min carry-on, og sige farvel en sidste gang til hundene, inden vi drager mod Cleveland (med indbygget stop hos Dairy Queen til en sidste blizzard!). This is it - this was the year! Jeg ville goere det tusinde gange igen hvis det skulle vaere...

!TAK!

søndag den 19. juni 2011

Camping

Fredag ved frokosttid, tog Cheryl og jeg hjem, for hun havde taget en halv dag fri fra arbejdede, saa jeg havde et par venner at sige farvel til. Jeg naaede ikke engang at spise frokost foer Kelani var i indkoerselen, saa min lasagne blev smidt i en lille pose og jeg fandt en plastikgaffel i et af skabene - that's what I call "to-go"! Kelani, hendes mor og jeg koerte til Medina, hvor vi foerst tog i Main Street Cupcakes - en ny cupcake butik som har de fleste smagsvarianter i USA (de laver dog kun 15 forskellige hver dag) og de var naesten udsolgt, men vi fik dog en hver. Derefter tog vi til en perlebutik paa den anden side af gaden, som havde to etager med perler og sten. Vi lavede vores egne armbaand (man valgte selv hvilke perler der skulle paa, puttede dem paa en snor, og saa bandt de den), og jeg havde valgt saa mange, at jeg lavede hele to! Vi koerte hjem til Kelani, hvor vi spiste cupcakes. Kelani skiftede toej, fordi hun skulle spise ude med hendes kaereste og hans familie fordi det var hans foedselsdag. Dog tog hun mig foerst til frisoeren, hvor jeg en lille trimning, Bath&Body Works (de havde udsalg, saa jeg koebte lidt saebe for Cheryl), og i Old Navy, hvor jeg koebte nogle bukser. Derefter tog hun mig hjem, og koerte saa hen til Zack.
Jeg slappede derefter lidt af, pakkede toej til weekenden som stod paa camping, og saa hentede Sam mig, saa vi kunne tage til Medina for at se en film. Vi koebte billetter til Mr. Popper's Penguins, som havde premieredag. Da vi havde en del tid inden filmen begyndte, tog vi i Target, hvor jeg koebte en nakkepude til flyveturen (den har et lille abehovede). Efter filmen spiste vi blizzards, og saa koerte hun mig hjem. Cheryl koerte mig saa til Seville til en af softballbanerne, hvor jeg skulle moedes med Lexxie og Mer, saa vi kunne tage paa camping.
Lexxie har i lang tid snakket om at jeg tog paa camping med hende, saa jeg det lige klemt ind inden jeg tog hjem.
Da softballkampen var ovre omkring klokken 22.30, koerte vi til Apple Valley, 1 1/2 times koersel syd for Medina, hvor Lexxies familie har en camper. Vi ankom om natten, tog tingene ind, og gik saa i seng omkring klokken 2.

Loerdag vaagnede jeg ikke inden klokken 10, hvorefter vi gik til badebygningen, mens Lexxies mor lavede pandekager. BAgefter morgenmaden, gik Mer, Lex og jeg en tur - saa vandet, puttede vores foedder i, og snakkede. Bagefter koerte vi til en marinebygning, hvor vi pumpede store baderinge og en madras op. Mer havde braekket armen, saa hun fik madrassen, som vi bandt til ringene, saa vi trak hende rundt. Solen var ikke rigtig fremme, og vandet en lille smule koldt, men vi tilbragte hele dagen ved stranden, og grillede frokost. Vi tog hjem, puttede et telt op, fangede lightning bugs (insekter som lyser - mega cool!), og proevede at ignorere de tonedoeve mennesker, som sang karaoke i pavillionen. Vi havde et lille baal, lavede smores (skumfiduser, chokolade og kiks), og gik derefter i seng omkring midnatstid.

Soendag morgen pakkede vi teltet sammen, selvom det havde regnet, ryddede op i camperen, og pakkede bilen. Jeg skulle vaere hjemme ved middagstid, for jeg havde min sidste sejlads. Jeg naaede det i tid - jeg smed mine tasker paa sengen, sagde farvel til Cheryls foraeldre som var ovre inden deres fly afgik, og saa koerte Cheryl mig til yacht clubben i golfbilen. Bob og jeg kom ud paa soeen. Det begyndte at blive overskyet, og fem minuter efter starsignalet begyndte det at regne - nogle gange med lidt torden - boelgegangen var hoej, til tider stod himmel og hav i et, og vinden var naesten paa stormniveau (det foeltes i hvert fald saadan paa vores lille flaade). Lige pludselig sejlede dommerbaaden ind, selvom vi nu blev ved med at sejle, og jeg tror nok vi fandt - men det et stort rod, men nok en af de sjoveste kapsejladser jeg har vaeret med til, selvom jeg var drivvaad. Vi havde kun et raes, det ville nok ogsaa have vaeret lidt af et antiklimax, for lige saa snart vi lagde til broen, var soeen naesten spejlblank.

Da jeg kom hjem, skiftede jeg toej, spiste lidt frokost, og saa koerte Cheryl mig til Wadsworth til et graduation Party, imens jeg ringede hjem - vi havde dog et pitstop ved en dollar store for at koebe et kort. Det var Mer's soester, saa jeg hang lidt ud med Mer, sagde selvfoelgelig hej til Alysse, moedte lidt af familien, spiste is fra isbilen, som var der osv.
Da jeg kom hjem igen, startede jeg med opdateringen af min blog. Scott kom ogsaa hjem fra hans vandskikonkurrence i Indiana, hvor de fik en foersteplads. Jeg gav ham et fars dags kort, for det er fars dag i dag herovre.

Nu skal jeg vist have en lille majskolbe til aftensmad, og derefter begynde med at pakke, da jeg endnu ikke har startet. Jeg har ingen anelse om, hvor hele det her aar er gaaet, for lige pludselig var det vaek. Jeg har dog haft en super tid her, og jeg kunne ikke have haft en bedre vaertsfamilie. Jeg vil helt sikkert vende tilbage hertil, og maaske endda naa at laere at staa paa vandski - det blev det altsaa ikke til denne gang!

Glaeder mig til at se alle hovederne hjemme i Danmark igen, og det lyder til at mor allerede har planlagt en del af min sommerferie...

Camp Paradise

Saa tirsdag, onsdag, torsdag og en halv dag fredag arbejdede jeg frivilligt paa Camp Paradise, som er en ferielejr for udviklingshaemmede. Det var boerne-uge, saa der var ca. 17 boern. Nogle var doeve, nogle havde Downs syndrom, og en del kunne ikke tale, en havde et gangstativ, og en var i rullestol og komplet invalid, men de var alle sammen soede, selv de kraevede en del energi. Siden jeg arbejdede frivillig, og ikke havde gennemgaaet decideret traening, kunne jeg ikke vaere alene med dem. Der var dog mange ansatte, saa de havde ikke rigtig brug for hjaelp (der var dog faa undtagelser), men i stedet hjalp jeg Fran (camp-kokken) i koekkenet med opvask, madlavning og organisering af koekkenudstyr. Jeg kom klokken 8 om morgnen, og gik saa over til Cheryl klokken 16.15, hvorefter vi tog hjem naar hun fik fri klokken 16.30. Lejren er lige ved siden af hendes kontor, saa det passede fint. Alle de ansatte og Fran isaer var meget glade for min hjaelp, og det er jo altid dejligt at vaere vaerdsat - jeg tager hoejst sandsynligt tilbage i morgen, mandag, for at hjaelpe til med de nye campere - voksne denne gang. Selvom jeg brugte en del tid i koekkenet, fik jeg dog et indtryk af hvad det kraever, at arbejde med handicappede. Jeg er glad for, at alle i min familie er sunde og raske, for det er noget af et job, men de var rigtig soede, selvom de var maerkelige (paa den sjove maade). Naar jeg stod i opholdsrummet om morgenen, naar alle ankom (kun faa af dem overnattede), kiggede jeg rundt paa alle de boern, som hoppede op og ned, sagde sjove lyde, spolede paa videon osv., og det var ligesom om Morten og Peter gange tyve! Jeg taenkte: hvad laver jeg her? Selvom opvask ikke er min sommerferiefavorit, var jeg glad for at have noget at lave - at det saa tilgengaeld gavnede folk, var jo bare en fordel.

Onsdag aften tog Cheryl og jeg hundene med til Emerald Lake, hvor vi overraskede Scott til hans skishow. Saa fik man lige lidt vandski inden afrejse...

Torsdag aften koerte Cheryl og jeg til Medina efter arbejde, hvor vi koerte til hotellet, hvor hendes foraeldre havde flyttet til (inden de tog hjem i dag, soendag). Vi spiste middag paa en restaurant i naerheden, og tog bagefter til hotellet, hvor vi saa poolen osv. Vi sagde farvel, og Cheryl og jeg koerte til Medina Square, hvor Medina County Board of Developmental Disabled havde en ice cream social, saa vi spiste is og jeg moedte nogle af Cheryls klienter (de er allesammen skoere, haha).

Cedar Point

Om mandagen skulle jeg have arbejdet frivilligt paa Camp Paradise, men Scott havde fri, og han tilboed at koere mig til Cedar Point, saa jeg inviterede Anna og Barbara. Men Scott havde glemt, at han havde vandskitraening, saa hvis han skulle tage os hjem, skulle vi gaa allerede klokken 3, da det tager ca. halvanden time at koere hjem. Men efter et par telefonopkald om soendagen, fik vi arrangeret det saadan, at Scott tog os om morgnen, og Barbara og Anna vaertsfamilie hentede os om aftnen. Cedar Point var fyldt med rutschebaner og ting og sager der koerte paa hovedet og i loops. Aldrig har jeg vaeret saa rundtosset! Jeg proevede en del vilde ting med Anna og Barbara som faste stoetter. Tjek deres hjemmeside ud - google Cedar Point - de har den bedste staalrutschebane osv. Der var saa mange ting, og vi proevede ikke engang halvdelen, men pludselig var tiden gaaet. Det var rigtig sjovt, og jeg er glad for jeg fik muligheden for at tage dertil. Da jeg skulle sove, tog jeg rutcshebane efter rutcshebane mentalt, saa det fik virkelig sat sit indtryk! Bare vent til jeg tager i Tivoli, haha :)

Ugen foer ugen foer dagen, du ved

Mandag morgen tilboed Cheryl at koere mig til skole, og siden jeg ikke havde et moede, stod jeg ikke tidligere op - problemet var bare, at jeg havde glemt at stille min alarm (ironisk eftersom jeg foerste skoledag ogsaa havde alarmproblemer...), saa Cheryl vaekkede mig op kl. 6.40 (jeg staar normalt op kl. 6.00). Heldigvis var det lige netop denne dag, hvor jeg blev koert. Da jeg ankom til skolen stoppede jeg lige forbi hovedkontoret, fandt vores inspektoer, og takkede ham for aaret. Jeg havde nu kun 3 klasser tilbage at afslutte - Art, hvor jeg allerede havde lavet mit powerpoint som jeg for oevrigt ikke engang skulle praesentere (Mrs. Krueger laeste bare alle op), Algebra, hvor vi maatte bruge noter, grafiske lommeregnere - og saa var det multiple choice (jeg svarede endda rigtigt paa bonusspoergsmaalet, og fik derfor en eksamenskarakter paa 102%), og saa U.S. History, som var min eneste klasse, hvor jeg sakkede lidt bagud, men det endte nu med et A alligevel.

Jeg har endnu ikke modtaget mit sidste karakterblad, men hvis jeg ikke tager meget fejl, vil det sige A hele vejen igennem - det bliver haardt at vende tilbage til det danske skolesystem, hvor man rent faktisk skal lave noget!

Efter skole havde Meredith og Alysse Illig inviteret Angela og jeg til frokost, saa vi tog paa en ny mexicansk restaurant i Seville, hvorefter vi afsluttede med dessert hos Dairy Queen. Det var rigtig hyggeligt :)
Da jeg kom hjem slappede jeg bare lidt af, og noed at sommerferien var i hus.

Tirsdag stod jeg tidligt op i forhold til at det var foerste feriedag, og saa begyndte jeg ellers at rydde op paa mit vaerelse - jeg toemte det indbyggede klaedeskab, skrivebordet, kommodeskuffer, og fyldte en affaldsaek med papir og skrammel. Jeg tager ikke noter hjem!
Om aftnen tog Cheryl og jeg til byen, hvor vi handlede lidt ind og jeg fik fremkaldt nogle billeder. Angela ringede, og sagde hun maaske tog hjem om onsdagen - ved faktisk ikke om hun stadig er her...

Om onsdagen hentede Ali mig om eftermiddagen, hvorefter vi tog til hendes hus. Scrapbooking stod paa menuen, og de har naermest en lille butik i deres kaelder. Vi tog til Medina for at leje film, og koebe lidt ind. Da vi kom tilbage til hendes hus, spiste vi aftensmad, saa "The Switch" med Jennifer Aniston og Jason Bateman (god film - kan anbefales!), og begyndte saa at scrapbooke. Vi fik lavet et par sider, og jeg fik klippet naesten alle mine billeder ud. Omkring kl. 3.30 crashede vi, og sov til omkring kl. 9.00, hvorefter vi stod op oog fortsatte - jeg fik klippet resten af billederne.
Klokken 12 koerte Ali's mor mig hjem, jeg vaskede mit haar og spiste frokost, hvorefter Cheryl hentede mig, og jeg tog til et moede paa hendes arbejdsplads.
Jeg skal arbejde frivillig naeste uge paa Camp Paradise - en ferielejr for handicappede. Det er boerneuge med temaet "helt", saa vi faar vist besoeg af politimaend, brandmaend og ambulancer. Da moedet var ovre (vi var kun 2 frivillige, men de har ogsaa nogle ansatte), hjalp jeg Cheryl paa hendes kontor. Jeg foldede breve, puttede dem i konvolutter, og andre smaating. Da vi kom hjem saa vi NCIS, spiste aftensmad, og saa pakkede jeg ellers mine ting igen - Ali hentede mig, og vi koerte hjem til hende sammen med to andre piger. Saa vi scrapbookede, saa film og snakkede. Jeg lagde mig ikke til at sove inden klokken 5.30, da min scrapbook var naer ved faerdig.

Fredag formiddag koerte Ali's mor mig hjem, og saa gik jeg en tur med hundene (kun Lucy og Charlie, for Ricky er alt for doven). Derefter saa jeg lidt fjernsyn, og faldt saa derefter i soevn i stolen. Cheryl kom hjem, og tog saa derefter ud at spise med vores naboer - alt imens jeg sov. Da jeg vaagnede op, var fjernsynet indstillet paa vejrkanalen (Cheryl's favorit), og de snakkede om tornadoadvarsel i Medina County, saa jeg ringede til Cheryl, som sagde hun naesten var faerdig, og at jeg ikke behoevede at gaa i garagen.

Loerdag tog Scott og Cheryl til en foedselsdagsfest, mens jeg hyggede mig lidt herhjemme, og opdatere min blog. Om aftnen koerte vi hundene til kennelen, og handlede lidt ind.

Om soendagen stod vi tidligt op, og koerte saa til Ottawa, Ohio, for at fejre Cheryl's onkels 50 aars jubilaeum som praest (katolsk - ikke at det har betydet saa meget for mit aar her, hehe). Vi skulle koere paa en vej hele vejen, havde saa et pitstop ved en Walmart for at koebe foedselsdagskage til Cheryls mor (hendes foraeldre kom fra Florida), og farede saa vild derefter. Det tog adskillige opkald til Cheryl's foraeldre og et par spoergsmaal i en butik, foer vi fandt stedet hvor vi skulle spise morgenmad med Cheryl's foraeldre. Bagefter tog vi i kirke, hvor Onklen holdte ceremonien, selvom han var ved at vaere lidt rusten (han er pensioneret, men arbejdede denne specielle dag). Det var okay at opleve kirkegang herovre, men jeg er nu glad for, at det ikke har staaet paa menuen hver uge - det var lidt kedeligt, og Cheryl havde svaert ved at sidde stille :p
Bagefter tog vi til et andet sted, hvor vi spiste frokost, og jeg moedte en hel del af Cheryls familie og fejrede Father Len. Vi koerte hjem, og hentede hundene.

lørdag den 11. juni 2011

Goodbye Party

Saa sidste fulde (aarh, okay - 4 dage er naesten fuld) skoleuge oprandt, og hvilken lettelse :) Vi havde som altid reviews, quizzes, og tests.
Om fredagen havde jeg eksamner i mine sidste to klasser - fransk og biologi. Det gik meget godt, og resultater i begge klasser blev et A.

Fredag aften tog Cheryl og jeg til Medina for at koebe ind til min afskedsfest. Vi koerte ogsaa i Hobby Lobby, hvor jeg koebte scrapbookingbog, papir og klistermaerker. Vi koebte ind i GFS, hvor alt er stoerre (ja, det er Amerika - alt er stoerre uanset hvor du gaar, men GFS er altsaa saa lige lidt ekstra), de har festting.

Om loerdagen hentede Scott og jeg borde og stole paa brandstationen, og han satte et stykke pressening op i garagen. Jeg skar vandmelon, Cheryl koerte til byen for at hente sandwich og pizza. Vi havde mad i lange baner, og en kage med det danske og amerikanske flag paa. Jeg havde delt invitationer ud, og sagt til folk at de var velkommen til at tage deres venner med, men jeg tror de fleste enten havde glemt det eller ikke kunne faa et lift - i hvert fald var der ikke mange som kom, men de der kom havde i hvert fald nok at spise. Vi spillede "ske" - et nyt kortspil, snakkede og gik til stranden. Jeg haaber de havde det sjovt, det var lidt svaert naar vi ikke har en have, og vejret var surt.

Da gaesterne var gaaet koerte Lexxie's mor Lexxie, Mer og jeg til Alicia, hvor vi havde teambonding med softballspillerne. Vi havde baal, spillede twister osv, men jeg var rigtig traet, saa jeg gik lidt tidligt i seng.

Klokken 8 naeste morgen hentede Cheryl mig, og saa ryddede jeg op efter festen, lavede historielektier (igen!), saa fjernsyn, og faerdiggjorde mit kunst-powerpoint (vores eksamen).

Jeg havde kun en skoledag tilbage - kan ikke helt huske hvordan jeg fik et helt aar til at gaa, men det er jo derfor jeg har en blog, haha :p